Пошук Наші конкурси Написати нам листа Фотогалерея
м.Корець вул.Київська 45;   e-mail:korecbibl@meta.ua
 
Бібліотечний калейдоскоп

Ми працюємо:

З 9.00 до 18.00
Вихідний: субота

м.Корець,
вул.Київська, 45

Оголошення

У квітні відбудеться:
- «Великодні мотиви» - виставка-інсталяція;
- Мульткалейдоскоп «Весела мандрівка по казках – мульт-фільмах» до Дня мультфільмів в рамках бібліотечного кіно-театру;
- Віртуальна подорож «Космос розкриває таємниці» до Міжнародного дня польоту людини в космос;
- Відеоекскурс «Чорнобиль. Трагедія. Пам’ять.» до річниці аварії  на Чорнобильській АЕС;       
- «Чорнобиль – чорний спомин, вічний біль» - вечір пам’яті.
Кращий досвід
Формування здоров'язбережувальної компетентності молодших школярів PDF Друк E-mail
Світ освіт - Кращий досвід
10.03.2017 13:35

Досвід роботи  вчителя початкових класів
Крилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Супрунюк  В.Ф.


За Державним стандартом початкової загальної освіти учень початковоїшколи отримує знання, уміння та навички, що допоможуть йому підготуватися до подальшого навчання. Завдання вчителя сучасної школи полягає у формуванні кола компетентностей – ключових, предметних,міжпредметних.
Створення умов у системі освіти зі збереження та зміцнення здоров'я дитини впродовж багатьох років залишається важливою та актуальною проблемою сучасної освіти. Головна мета при цьому – формування здоров'язбережувальної компетентності, як універсальної якості особистості.
Наша школа працює над темою «Удосконалення навчально-виховного процесу в системі функціонування школи сприяння здоров’ю ».  У своїй практиці я  підтримую і розвиваю дану тему,яка має назву «Формування здоров'язбережувальної компетентності молодших школярів».
На жаль динаміка показників фізичного та психічного здоров'я дітей та підлітків впродовж останніх років має тенденцію очевидного погіршення. Причини цього пов'язані з організацією освітнього процесу, дозвілля дітей , сімейного виховання,
Проблемами розробки і проведення здоров'язберігаючих, здоров'язміцнюючих та здоров’я формуючих заходів у навчальних закладах переймаються О.Аксьонова, Т.Бережна, Л.Бойко, І.Волкова,М.Гончаренко,О.Дубровкіна, І Петренко та ін.
Одним з головних чинників, що сприяють погіршенню здоров’я дітей, поруч із зростанням шкільних і соціальних навантажень, є недостатній рівень фізичної активності дітей. За численними даними ВООЗ, фізична активність є одним з головних чинників, що забезпечують психічне та фізичне здоров’я людини . Згідно з науково обґрунтованими нормами дитина середнього шкільного віку повинна мінімально пройти-пробігти-подолати дистанцію в сім кілометрів за добу, а також гуляти-бавитися — просто перебувати на свіжому повітрі не менше трьох годин на добу. Найпростіші підрахунки показують, що сучасний школяр не виконує і п’ятої частини науково обґрунтованих вимог стосовно рухового режиму, що сприяє розвитку захворювань серцево-судинної системи, формуванню патології кістково-м’язової системи, ендокринних порушень і проблем щодо репродуктивної функції у подальшому.
Особливої уваги заслуговують діти шкільного віку, стан здоров’я яких значно погіршується протягом шкільного навчання. За даними НАМН України, захворюваність дітей шкільного віку за останні десять років зросла майже на 27%. Так, якщо в першому класі вже налічується більше ніж 30% дітей, які мають хронічні захворювання, то до п’ятого класу їх кількість зростає до 50%, сягаючи в дев’ятому 64%. А загалом лише у 7% українських школярів спостерігається задовільний функціональний стан організму.

Докладніше...
 
Різноманітність земноводних. Роль земноводних в екосистемах, їх значення для людини. Охорона земноводних. PDF Друк E-mail
Світ освіт - Кращий досвід
10.03.2017 13:29

Вчитель біології
Богданівський НВК
Самчук Олена Михайлівна


Тема уроку. Різноманітність земноводних. Роль земноводних в екосистемах, їх значення для людини. Охорона земноводних.
Цілі уроку:
Навчальна: розширити знання учнів про клас Земноводні, формувати в учнів знання про різноманітність земноводних, дати стислу характеристику рядам і окремим видам тварин, розкрити значення амфібій у природі та житті людини, розповісти про охорону земноводних, ознайомити з видами, занесеними до Червоної книги України.
Розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес до вивчення біології, розвивати логічне мислення, вміння порівнювати, аналізувати, спостерігати, робити висновки, вміння працювати у колективі, групах.
Виховна: формувати науковий світогляд, екологічну свідомість, ціннісне ставлення особистості до природи.
Основні поняття і терміни.  Клас Земноводні, Безногі, Хвостаті, Безхвості земноводні, жаби, тритони, саламандри, лабораторні тварини.
Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Форма уроку. Інтерактивна

Докладніше...
 
Шляхи формування життєвих компетентностей на уроці біології PDF Друк E-mail
Світ освіт - Кращий досвід
10.03.2017 13:23

Вчитель біології
Богданівського НВК
Самчук О.М.


«Мета державної політики щодо розвитку освіти полягає у створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України...», - зазначається в Національній доктрині розвитку освіти, «... зазнали змін цілі, завдання, ціннісні орієнтири усіх ланок освіти», - написано в Концепції безперервної базової  освіти України.
Зниження пізнавального інтересу та пізнавальної активності учнів утруднює нам, учителям, реалізацію зазначених цілей. Тому я і розпочала працювати над цією проблемою.
Сьогодення ставить перед нами  завдання - розкрити творчий потенціал кожного учня і навчити його здобувати знання самостійно. Не секрет, що не всі учні горять бажанням навчитися. Причини бувають різні. Тому моє завдання як вчителя — використовуючи весь свій запас знань, умінь, життєвий досвід, прищеплювати учням інтерес до предмета.
За основу було взято вивчення і впровадження компетентнісного підходу до системи освіти, яка відповідає вимогам часу і сприяє всебічному розвитку особистості учня та його кращій адаптації в умовах сучасного життя.
Сучасна педагогічна наука виділяє певні ключові компетентності, якими можна керуватись у своїй роботі — це:
- вміння вчитися;
- загальнокультурна компетентність;
- громадянська компетентність;
- соціальна компетентність;
- здоров'язберігаюча компетентність;
- компетентність у застосуванні інформаційно-комунікативних технологій.

Оновлено 10.03.2017 13:27
Докладніше...
 
Кращі вчителі Кореччини PDF Друк E-mail
Світ освіт - Кращий досвід

Рівненська Мала академія наук учнівської молоді
Навчальна  програма
гуртка
«Е Т Н О Л О Г І Я»
Керівник гуртка: Ясковець  Олена Василівна, вчитель історії, вищої категорії, вчитель-методист Корецького НВК «Школа-ліцей»
Знання історії та культурного надбання предків необхідні не лише для піднесення національної гідності, а й для використання кращих традицій у наш час. У народному житті, в щоденних справах і клопотах народу, його культурних  надбаннях містяться відповіді на актуальні питання сьогодення.
Національна неповторність українців, їхня традиційно-побутова культура, що створювалась протягом століть, потребують ретельного і всебічного вивчення, систематизації, узагальнення і перенесення у навчальний процес на всіх його етапах, в освітні заклади найрізноманітніших профілів і ступенів. Ось чому такого важливого значення в загальноосвітніх школах та навчальних закладах набуває нині вивчення етнології – науки, яка досліджує розвиток народів, їх культур і побуту, спосіб життя, традиції і звичаї відповідно до середовища, яке їх оточує. Дана наукова галузь нерозривно пов’язана із етнографією та фольклористикою.
Оновлено 07.09.2015 09:27
Докладніше...
 
<< Перша < Попередня 1 2 Наступна > Остання >>

Сторінка 1 з 2

Безоплатна правова допомога

Електронний каталог

http://77.222.153.241:8080/cgi/WebIrbis3/Search1.exe?C21COM=Enter&I21DBN=WDB23

Наш блог

http://famelybookstreet.blogspot.com/

Фото етюди

Пошук по сайту

Опитування

Як часто ви ходите в бібліотеку ?
 

Корисні посилання

Історична Волинь - електронна бібліотека, що формується фахівцями бібліотек і архівів краю

__________________

Відвідування

Flag Counter