Пошук Наші конкурси Написати нам листа Фотогалерея
м.Корець вул.Київська 45;   e-mail:korecbibl@meta.ua
 
Бібліотечний калейдоскоп

Ми працюємо:

З 9.00 до 18.00
Вихідний: субота

м.Корець,
вул.Київська, 45

Оголошення

У січні відбудеться:
- Різдвяна презентація книжково-ілюстративної експозиції «Магія зимових свят»;
- Екскурс в історію «Історичний урок єднання». Презентація книжкової виставки «Україна одна на всіх, як оберіг» (День Соборності України);
- Презентація кн. викладки «Голокост: без права на забуття»;
- Година історичної пам’яті «Їх юних сміливців лиш жменька була». Презентація книжкової виставки «Це трагічне слово Крути» (До дня пам’яті героїв Крут).

Наші конкурси:

Що таке методика Марії Монтессорі? PDF Друк E-mail
Бібліотека дитяча - Сімейний дивосвіт
05.12.2014 13:37

Ця методика розроблена італійським педагогом Марією Монтессорі ще на початку 20-го століття. Нині вона успішно використовується в усьому світі. Працюючи з дітьми, Марія Монтессорі звернула увагу на те, що дітям властиве особливе мислення, що відрізняється від мислення дорослого. Вона назвала його «всотувальним мисленням». Крім того, вона помітила, що дитина у своєму розвитку переживає кілька особливих періодів, коли вона більш відкрита для сприйняття інформації. Ці періоди називаються сензитивними. У різних дітей вони виникають по-різному і в різний час.


Ось орієнтовні строки сензитивних періодів за Марією Монтессорі:
Від 0 до 6 років — період розвитку мовлення.
Від 0 до 3 років — період сприйняття порядку.
Від 0 до 5,5 років — період сенсорного розвитку.
Від 1,5 до 2,5 років — період сприйняття маленьких предметів.
Від 1 до 4 років — період розвитку рухів і дій.
Від 2,5 до 6 років — період розвитку соціальних навичок.
Що ж до основних принципів методики, то вони такі:
• Індивідуальний підхід до дитини. Це не просто слова: малюк сам може обирати, чим йому займатися, сам визначає, скільки часу він витратить на заняття.
• Навчання обов'язково повинно проходити у грі.
• Основне гасло методу: «Допоможи мені це зробити самому». Тобто завдання дорослого не робити за дитину, а стимулювати її власну активність.
• Для розвитку дитини необхідно створити спеціальне розвиваюче середовище, яке так і називають«Монтессорі-середовищем». У такому середовищі дитина зможе і захоче виявити свої здібності.
• Не слід прискорювати розвиток дитини, але, водночас не можна і пропустити той момент, коли дорослий повинен дати дитині матеріал для пізнання навколишнього світу.
• Головна рушійна сила педагогіки — це інтерес. Якщо вам вдасться викликати і підтримувати його у дитини, то успіх виховання забезпечений.
Створити власне розвиваюче середовище не так складно, як здається. Якщо вам і батькам близькі ідеї Монтессорі-педагогіки, то варто докласти трохи зусиль і створити свій розвиваючий простір. Важливо, щоб у вашому будинку діяло правило: усі розвиваючі матеріали повинні бути доступні для дитини. Тобто розміщуйте все, що буде потрібне дитині на полицях у спеціальних лоточках чи тацях на такій висоті, щоб малюк міг легко дістати необхідне. Не треба боятися, що будинок заповниться незчисленною кількістю кошиків, таць, дрібних матеріалів. Тільки-но малюк буде відпрацьовувати якусь навичку, матеріал буде замінюватися іншим. Вам будуть потрібні дитячий столик і стільчик для занять. А також різноманітні побутові речі типу зубної щітки і зубної пасти, черевика із шнурками і так далі. Вони будуть потрібні для навчання малюка навичкам самообслуговування.
Що почитати, щоб починати освоювати методику Марії Монтессорі?
1. Монтессори М. Помоги мне это сделать самому.
2. Монтессори М. Дети – другие.
3. Монтессори-матеріал. Школа для малышей /Под ред. Е. Хелтунен.
4. Хелтунен Е. Практическая Монтессори педагогика: Супер - система для педагогов и родителей.
5. Дробышевская Ю. Правили Монтессори группы.

 

Оновлено 10.09.2015 12:17
 

Загадки

Стоїть бабуся над водою з червоною бородою, хто йде - не мине і за бороду скубне.

Відгадка

Двоє водять, двоє носять, а двоє тримають, якщо спіймають.

Відгадка

__________________

Цікаво знати

Учений XІІІ століття Сакробоско стверджував, що лютий у юліанському календарі містив 30 днів з 44 до н.е. по 8 н.е. , коли імператор Август скоротив лютий на один день для того, щоб додати його до серпня, місяця названого його ім'ям, оскільки липень, названий на честь його попередника Юлія Цезаря містив 31 день, а серпень тільки 30. Однак немає ніяких історичних доказів того, що це було саме так, і найбільш імовірно, що це міф, хоча й досить старий.

Відвідування

Flag Counter